Veel gestelde vragen

Hier vind je antwoord op vrijwel al je vragen, mocht er een vraag niet tussen staan dan kan je deze vraag stellen door een mail te sturen naar info@valk-at-home.nl

Verzenden en Ontvangen

Als je voor thuisbezorging hebt gekozen, kun je de status van je bestelling op elk moment opvragen in je account. Als je nog geen account hebt bij Valk at Home, kun je je e-mailadres en bestelnummer invullen. Uiteraard kun je ons ook even een berichtje sturen.

Als de bestelling nog niet verwerkt is kan deze nog geannuleerd worden. Stuur ons een email dan gaan wij er direct achteraan. Annuleren is niet mogelijk voor op maat gemaakte en/of gepersonaliseerde artikelen zoals hotelbedden, hoofdborden, topmatrassen en matrassen.

Transportkosten buiten Nederland worden per offerte verstrekt op basis van volume en bestemming.

Onze transporteur plaatst je aankoop in de gewenste ruimte van je woning en voert ook het verpakkingsmateriaal af. Wij vragen je van te voren goed te checken of de maat boxspring en/of hoofdbord naar de gewenste ruimte kan qua formaat. Het inhuren van een verhuislift is voor eigen rekening. Indien het hotelbed alleen buitenom naar binnen kan, kan de extra tijd die dit met zich mee brengt in rekening gebracht worden.

Ruilen en Retourneren

Als je een artikel toch niet wilt houden, dan kan je het binnen 14 dagen na levering aan Valk at home retourneren. Retouren kunnen per mail worden aangemeld (info@valk-at-home.nl). Je ontvangt van ons een retouretiket om de bestelling retour te sturen. Let op: voor het retourneren van je bestelling wordt 3,99 euro retourkosten in rekening gebracht.

Er zijn echter wel een paar uitzonderingen.

De volgende artikelen kunnen niet terug genomen worden:
- Behang
- Hotelbedden
- Boxsprings, matrassen en topmatrassen

Deze items worden speciaal besteld of op maat geproduceerd. Om die reden en/of vanwege hygiëne kunnen wij deze producten niet retour nemen.

I.v.m. hygiënische redenen kunnen wij kussens/dekbedden en bedlinnen alleen retour nemen als het artikel ongebruikt, ongewassen en ongeopend in de originele verpakking zit.

As een artikel binnen de redelijkerwijs te verwachten levensduur kapot gaat horen wij dit graag via e-mail (info@valk-at-home.nl). In dat geval kan je het artikel terug sturen en zorgen wij samen voor een passende oplossing.

Twijfel je of iets wel of niet retour gestuurd mag worden? Vraag het ons!

Ben je toch niet tevreden over het artikel, dan kan je deze binnen 14 dagen retour sturen. De kosten voor het retourneren bedragen €3,99 en worden verrekend met het creditbedrag van je bestelling.

Neem voor het retour zenden van (een deel van) je bestelling contact met ons op per email: info@valk-at-home.nl. Wij sturen je vervolgens per mail het retouretiket van PostNL toe welke je op de doos kunt plakken. Het pakket kan afgeven worden bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Retourneren is niet mogelijk voor de volgende artikelen: boxsprings, matrassen, topmatrassen en behang.

De retourzending dient aan de volgende punten te voldoen:
- Het artikel is niet gebruikt, gewassen, beslapen of beschadigd
• Het artikel zit ongeopend in de originele verpakking
• Het artikel is netjes verpakt in een kartonnen doos
• Zorg dat je het volledig ingevulde retourformulier meestuurt met de retourzending

Wanneer wij een artikel retour ontvangen welke in een geopende verpakking zit en/of wij vermoeden dat deze beslapen is dan zullen wij het betaalde bedrag niet kunnen vergoeden. Het artikel sturen wij ook niet retour.

Zodra wij de producten in goede orde hebben ontvangen, betalen we je zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) het aankoopbedrag terug.

Let op! Ongefrankeerde of rembourszendingen ter attentie van Valk at home worden niet in ontvangst genomen.

Wanneer wij de artikelen retour hebben ontvangen handelen wij deze binnen een week af. Het terug te storten bedrag wordt overgemaakt naar de rekening waarvan je betaald heeft.

Mijn account

In verband met de overgang naar de nieuwe webshop kun je helaas je oude gegevens niet meer ophalen. Maar geen zorgen, wij kunnen de gegevens per mail naar u door sturen. Stuur een mailtje naarinfo@valk-at-home.nl en we helpen u graag verder!

Je kan eenvoudig je persoonsgegevens wijzigen door ons een e-mail te sturen met de aanpassingen van jouw account.

Je kan ten alle tijden zelf of door ons jouw account (laten) verwijderen. Stuur ons een email en we helpen je even.